Учитель - це та людина, яка мусить бути локомотивом часу: брати на себе відповідальність, вести за собою, іти ( а інколи й бігти) в ногу з тим самим часом.
Увага до потреб та можливостей учнів, вимог МОН та реалізація концепції НУШ - усе це спонукає педагога підвищувати й власний професійний рівень. Так, нещодавно члени професійної спільноти вчителів мовно-літературної галузі Хустської ЗОШ I-III ст. №2 під керівництвом заступника директора з навчально-виховної роботи Бордей Вероніки Йосипівни провели творче засідання на тему "Інноваційний підхід до вивчення літератури". Це був справжній вернісаж педагогічних родзинок, нестандартних ідей, творчих підходів, що дозволяють ефективно реалізувати ключові компетентності на уроках словесності. Учителі ділилися власними напрацюваннями за такими напрямами:
✓ Сучасні методи та прийоми вивчення теорії літератури (Гергардт М. П.).
✓ Реалізація ключових компетентностей НУШ на уроках української літератури в 5 класі (Симоненко А. Р.).
✓ Використання онлайн-сервісів на різних етапах вивчення програмового матеріалу (Ганусинець Д. М.).
✓ Методи й форми роботи з розвитку творчих компетентностей учнів на уроках української літератури (Білак О. В.).
✓ Розвиток читацької компетентності на уроках позакласного читання (Маланій О. В.).
✓ Ментальні карти, проєкти, віршокартини, комікси та меми на уроках літератури як засоби візуалізації навчального матеріалу (Молнар-Сугай М. Д.).
Звісно, це лише десята частина всіх напрацювань педагогів, але було відчутно, яка колосальна робота стоїть за цією вершиною освітнього айсберга. Та інакше й бути не може, бо ж незмінним залишається важливий постулат: за кожним успішним учнем стоїть творчий, успішний наставник, котрий ніколи не припиняє вчитися сам.