A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Хустська загальноосвітня школа І-ІII ступенів №2
Хустської міської ради Закарпатської області

Рекомендації класним керівникам щодо успішної адаптації учнів 1-х класів

Дата: 02.09.2021 17:56
Кількість переглядів: 137

 

Фото без опису

  1. Урахування вікових і індивідуальних психологічних особливостей дітей.
  2. Демонстрація вчителем віри в успіх дитини.
  3.  Зняття неуспішного оцінювання на перших етапах навчання.
  4. Запобігання груповій критиці дитини або її робіт, а також порівнянь її помилок з постійними успіхами інших учнів.
  5. Порівняння якості роботи дитини тільки з її попередніми роботами.
  6. Вказуючи на помилки, намітити шлях до успіху.
  7. Акцентування уваги на успіхах учня, перемогах.
  8.  Створення ситуацій успіху.
  9.  Надання емоційної підтримки учням словами, поглядом, дотиком.
  10.  Запобігання частому використанню в мові слів-заперечень.
  11.  Уроки організовувати лише на позитивних емоціях.
  12.  Недопустимі ситуації стресу на уроках.
  13.  Використовувати гру, наочність.
  14.  Пам’ятати правило: «Учитель, який використовує у роботі з 6-річками лише книжку і дошку – нічому не вчить».

Надзвичайно велике місце в адаптації дитини до школи належить сім’ї. Тому велике значення в профілактиці труднощів адаптації має поглиблена психологічна консультація на основі тестування та спостереження. Батькам необхідно давати рекомендації з урахуванням індивідуальних особливостей дитини – як правильно підготувати її до школи, які проблеми спіткають майбутнього школяра вже в процесі навчання, як подолати труднощі адаптаційного періоду.

       


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора