Чисте повітря - як чисті думки. Ми маємо берегти їх ❤️
Що спільного між повітрям і мовою?
Відповідь на це питання учні 5-Б класу знайшли на уроці « Слова-невидимки в українській мові: вчимося помічати важливе».
Метою уроку було ознайомити школярів із роллю службових частин мови-«мовних невидимок», які , як і повітря , не завжди помітні, але дуже важливі. На уроці діти створювали «Повітряну хмару слів», розвивали навички роботи в групах ( складали речення , які « дихають», правильно використовуючи службові слова..
Родзинкою уроку були мильні бульбашки для візуальної атмосфери:коли бульбашки лопають, то залишають лише повітря, як і службові слова залишаються « всередині речення» , допомагаючи йому «жити».
На уроці літератури учні 5-А класу під музику легкого вітру відповідали на питання: «Про що шепоче вітерець?»
Думки дітей мене вразили: свободу, легкість, чистоту, мрію, любов…
Тема уроку» Епітети, метафори та поріаняння- « повітря» тексту.
Як повітря робить життя можливим , так і художні засоби « оживляють» наші тексти.
На уроці діти працювали в групах( отримавши текст з простим описом природи , учні вдихали «повітря» в нього , доповнювали художніми засобами); презентували роботи. Потім декламували поезію, виписували художні засоби, робили ілюстрації . Такий урок допоможе учням відчути глибину літературних символів, замислитись про важливість чистого повітря не лише в природі , а і в душі.🫶🥰
Учні 7-А класу написали аудіювання « Подорож повітряною кулею: вчимося слухати та розуміти»
Мета: формувати в учнів свідомість та любов до природи.
Учні 9-х класів також долучилися до інтерактивної декади» Повітря і не видно , і не чути . Але без нього нам не обійтись» . Вони взяли участь в акції « Подаруй рослинку школі !» Випускники посадили туї в шкільному саду, залишивши згадку про себе.