19:53 14.03.2025
Новини
https://www.facebook.com/share/p/1GxZFeTj1z/?mibextid=wwXIfr
У рамках ІД «Повітря і не видно, і не чути. Але без нього нам не обійтись» учні 6-Б класу під час інтегрованого уроку з предметів "Здоровʼя, безпеки та добробуту"( вчитель Петечел М.М.)і "Природничі науки" ( вчитель Ком'яті М.Ю.)підготували цікаві навчальні проєкти, обговорили важливість та значення повітря для всіх живих організмів, провели цікаві досліди та посіяли насіння квіткових рослин.
Тож давайте і надалі дбати про чистоту повітря і робити свій посильний внесок у наше світле майбутнє!
19:09 14.03.2025
🏐 Продовження волейбольних баталій! 🏐
Наші змагання з волейболу між 9-ми, 10-ми та 11-ми класами завершилися, і тепер настав час підбити підсумки та передати естафету 8-им класам!19:06 14.03.2025
https://www.facebook.com/share/v/15rUAqhQdA/?mibextid=wwXIfr
19:04 14.03.2025
#інтерактивнадекада #повітря
Протягом тижня дружна команда 3-Б класу із класним керівником Тетяною Ланьо розгадували таємниці повітря. А своїми знахідками діти поділилися під час захоплюючого уроку на свіжому повітрі.
Для учнів уроки просто неба - не новинка. Такі заняття дають багато можливостей для пізнання світу, бажання зацікавитися і знаходити відповіді на важливі запитання.
21:10 13.03.2025
Чисте повітря - як чисті думки. Ми маємо берегти їх ❤️
Що спільного між повітрям і мовою? Відповідь на це питання учні 5-Б класу знайшли на уроці « Слова-невидимки в українській мові: вчимося помічати важливе». Метою уроку було ознайомити школярів із роллю службових частин мови-«мовних невидимок», які , як і повітря , не завжди помітні, але дуже важливі. На уроці діти створювали «Повітряну хмару слів», розвивали навички роботи в групах ( складали речення , які « дихають», правильно використовуючи службові слова.. Родзинкою уроку були мильні бульбашки для візуальної атмосфери:коли бульбашки лопають, то залишають лише повітря, як і службові слова залишаються « всередині речення» , допомагаючи йому «жити». На уроці літератури учні 5-А класу під музику легкого вітру відповідали на питання: «Про що шепоче вітерець?» Думки дітей мене вразили: свободу, легкість, чистоту, мрію, любов… Тема уроку» Епітети, метафори та поріаняння- « повітря» тексту. Як повітря робить життя можливим , так і художні засоби « оживляють» наші тексти. На уроці діти працювали в групах( отримавши текст з простим описом природи , учні вдихали «повітря» в нього , доповнювали художніми засобами); презентували роботи. Потім декламували поезію, виписували художні засоби, робили ілюстрації . Такий урок допоможе учням відчути глибину літературних символів, замислитись про важливість чистого повітря не лише в природі , а і в душі.🫶🥰 Учні 7-А класу написали аудіювання « Подорож повітряною кулею: вчимося слухати та розуміти» Мета: формувати в учнів свідомість та любов до природи. Учні 9-х класів також долучилися до інтерактивної декади» Повітря і не видно , і не чути . Але без нього нам не обійтись» . Вони взяли участь в акції « Подаруй рослинку школі !» Випускники посадили туї в шкільному саду, залишивши згадку про себе.21:01 13.03.2025
💨Повітря нам потрібне всім:
І дорослим, і малим.
Мені, тобі, звірятку, 🐇пташці.🐦
Листочку,🍀квіточці,🌺комашці🐜...
Учні переглянули відео цікавинки про властивості повітря, брали участь у цікавих дослідах та малювали повтряні кульки.🎈
20:53 13.03.2025
🌿💚 Шкільне подвір’я стає зеленішим! 💚🌿
У рамках ІД «Повітря і не видно, і не чути. Але без нього нам не обійтись» учні 6-В класу взяли участь в акції «Подаруй рослинку школі!» 🌱🌎20:28 13.03.2025
Учні 5-А та 6- А класів теж активно долучилися до участі в інтерактивній декаді!
Юні дослідники провели цікаві експерименти, завдяки яким довідалися про властивості повітря ,підготували не менш цікаві проєкти,в яких підняли проблему забруднення атмосфери ,визначили конкретні і доступні кожному шляхи її вирішення. 💨🌞👍 P.S. Всі досліди проводилися в класі,але 2 відео з технічних причин не збереглися,тому учні повторили їх вдома...🤗20:24 13.03.2025